Strony

11 maj 2010

Plusgdansk.zabawa

"Dziękujemy za Twój SMS - Radio Plus Gdańsk.
Udanych wakacji - słuchaj nas na 101,7"

I tak wygrałam kurs prawa jazdy :)


Czasem w życiu przytrafiają się niespodziewane rzeczy.
Te dobre.
Kiedy się tego zupełnie nie spodziewamy.

Czasem odmieniają nas na zawsze.

Utwierdza mnie to w przekonaniu, że w życiu trzeba wierzyć w to, że będzie dobrze.
Bez tego ono nie ma sensu.
Przekonałam się o tym wielokrotnie.

Czasem jest tak źle, że wydaje nam się, że gorzej być już nie może.
Potrzeba siły, aby trwać przy swoim i trzymać się swoich celów.


Mam marzenia pięciolatka.
Często są banalne, tak proste i żywe.

Jednak dziecka we mnie coraz mniej.
To smutne.
Bo nastoletnia siła przemija.
Wyciera ją codzienne dorosłe życie.


Próbuję zachować jej jak najwięcej.
Chowam i pielęgnuję jak skarb.


Niektórzy widzą mnie jako szczęściarę.
Bo udaje mi się to, czy tamto.
Często zazdroszczą.

Nie wiem, czy można nauczyć się podejścia do życia.

Optymizm jest w nas lub go nie ma.

Ale ja walczę.
Porażki dają mi do myślenia.
Ciężkie chwile umacniają wolę walki.

Nienawidzę się poddawać.

Chciałabym, aby to było zaraźliwe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz